torsdag

krullochsnurr alla människor, idag mår jag piss , det bara brinner i halsen och ingeting hjälper :S blä den här dagen suger när man bara sitter här och ser hur tiden rinner förbi och du gör ingeting nödvändigt. medans ni andra losers sitter i skolan och försöker läsa och göra nåt gjort sitter jag och äter gott och blandat salt, suck it. jag tycker inte synd om er för jag sitter vid min skolbänk 5 dagar i veckan plus att jag stannar kvar efter i skolan för att göra klart alla elevrådsgrejer typ boka sal, fika, skriva lappar och skit och jag är bara sekreterare sedan håller jag på med ABC-gruppen (studentmössor) och på det är det sommarjobb och sånt skit, så jag är fan glad att jag är sjuk för då har jag tid med dom där grejerna och lite tid för mig själv x) over and out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0