dunkadunkalåt

http://www.youtube.com/watch?v=Oruwe7LvZEg

Ursäkta mig men som jag bär mig åt.
Jag har requestat denna dumma låt.
Förlåt mig, jag beklagar så.
Men just den här vill jag lyssna på.

Ursäkta mig men som jag bär mig åt.
Jag har requestat denna dumma låt.
Förlåt mig, jag beklagar så.
Men jag är så förälskad åh.

När festen startar tar den över som en nicko kick.
Å alla brudar skaka stjärt, jag menar shit pomm fritt.
Så bit ihop och spela med för alla tittar på dig.
Ja, upp med armen och se dum ut.
Jag är redo dj.

Å veva på tills du blir genomvåt.
Till världens värsta dunkadunkalåt.
På klubbens högsta ljudnivå är jag så illa tvungen så.
Det händer mest när jag är full å kåt - att jag vill höra denna klagolåt.
Jag vet att den är tjatig men försök å inte hata den.

Du blir helt överfallen även om du inte vill.
Å fast du inte hört den kan du hela utantill.
Å när du tar en öl på puben till en kvartsfinal,
så har nån jävel laddat ner den som sin ringsignal.

(Mister Dj, rape me, feed me)

Å veva på tills du blir genomvåt.
Till världens värsta dunkadunkalåt.
På klubbens högsta ljudnivå är jag så illa tvungen så.
Det händer mest när jag är full å kåt - att jag vill höra denna klagolåt.
Jag vet att den är tjatig men försök å inte hata den.

Å sen så går den om å om igen,
å om å om å dessutom om igen.

Vid detta laget kan du den,
så strunta i att tanka den.
En jätte enkel melodi, min vän.
Du kommer nynna på den vägen hem.
Förlåt mig, jag beklagar så,
men nu är den nästan slut ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0