srry

alltså vad är det för fel på människor igentilgen? pengar, utseende och ha populära kompisar är viktigare än allt annat. förlåt men det finns faktist såna människor , och jag undrar bara vad fan tänkerni med ? era enda hjärncell måste känna sig jävligt ensam men det är lungt ni kan få ta några av mig, att bry sig mer om att dricka sig fulla på helgern och strula runt med folk ni inte känner är inte coolt det är patetiskt, väx upp nån gång livet blir mkt roligare om ni kommer ihåg vad ni gör och inte ligger och spyr på toan och tänka fan va tuff jag var nu. förlåt om jag värkar vara värsta tråkiga människan men jag har iallfall kompisar som bryr sig och mig och älskar mi för den jag är och jag kan iallfall med handen på hjärtat säga att jag kommer iallafall ihåg vad jag gjorde i fredags, kan du ? om du svarar nej så säger jag bara stackars dig. men nu ska jag inte va sur och gnälla på er andra männsikor, jag ska leka med min josse och skita i er andra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0