b

hejsan nu har jag vaknat ur vinter mörkret och har bestämt att jag ska börja skriva i min blogg igen , nu är jag lite galnare och lite roligare hoppas ni gillart x) har inte hänt så mkt under den tid jag inte har bloggat hände en hår insident och jag blev orangehårig men nu har jag blivit brunett istället mkt porrigare tycker jag . har vart på 8 veckors praktik först på lantmännen maskin i 4 veckor och dom sista 4 veckorna på Wist last och buss. det var mycket trevligt men ganska segt att komma upp på morgonen och börja 7 och sluta 4 på dagen.. men men idag var man tillbaka i skolan och fick sluta efter lunch för svenska läraren var "sjuk" så nu sitter man och funderar om man ska städa rummet, plugga elr bara sitta kvar vid datorn ett tag och sega. får nå bli det där med att sega har ju dans senare idag så måste ju tare lugnt så man inte blir gammal i förtid ;O

kram&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0