september

som alla kanske vet var det första september vilket betyder höst, regn och förkylning vilket blev min dag.. så nu är jag förkyld och har en liten tomte i huvudet som gör mig illa. så min dag är ju toppen (Y) imrn är det skolfoto för elevrådet, vilket jag ska va med i för jag är cool 8-| nu ska jag åka iväg och köpa lite skolgrejs sen ska jag väl dricka lite tee (har typ hällt i mig 2 liter nu men) lägga mig i sängen och mysa framför tv:n , och juste nästa vecka börjar top model igen, altså det från usa inte den dåliga från sverige, längtar..

puss !

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja visst är den snygg.. jag googlade och hittade en kille på blocket. som även hade en cykelshop. och ta daa, nu är den på väg=)

2008-09-02 @ 17:40:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0