jag vill inte dö

I morgon börjar experimentet som ska visa hur världen skapades. Kritiker talar om domedagsmaskin som kan utplåna Jorden.

I morgon startar experimentet som kan lösa universums gåta.
Lyckas forskarna så blir det århundradets stjärnsmäll.
Målet som hägrar är att skapa ett Big Bang i miniatyr – men kritikerna kallar det en domedagsmaskin och fruktar att hela Jorden ska slukas.


 

läs mer på aftonbladet.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3283548.ab


jag är grymt rädd jag har inte äns vart på krogen, mitt liv har inte äns börjat. jag vill ju resa jorden runt och skaffa barn, jobb en egen familj, jag hoppas verkligen inte att dom gör det eller iallafall att dom klarar det. jag komemr inte kunna sova i natt iallafall..
puss!

Kommentarer
Postat av: sofi

Jag hittade kläderna på forever21.

Ja det här big bang helvetet ... att dom ens får göra något sånnt. Det är ju det sjukaste någonsin. och när dom har fått veta hur universum uppstod då (om dom fortfarande lever då)? vad ska dom göra då? frågan är ju om det är värt det?

2008-09-10 @ 22:38:34
URL: http://sarahsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0