dagens + shopping

hej idag hade jag på mig; jeans från tiger of sweden tröja från adidas linne från lee och ett linne under från hm


suddig bild :S

idag blev det typ strul med schemat så vår engelska blev typ inställd sköntskönt.. hade elevrådsfoto oxå fick stå :D hiih, efter skolan åkte jag ner på stan med min syster och inhandlade en stooor tshirt från ginatricot och en kofta också från ginatricot. sedan åkte vi hem till henne och gjorde tacol-lasagne, mums för magen.
fick ett par grymt coola strumpor utav henne, hah





ofta inte coola ? :D
puss !

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

hehe :D roliga historier eller nånting är ju alltid lika roligt att läsa :)

2008-09-03 @ 18:36:16
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0