5 sep

hej idag lekte jag med sada och carro, vi drog på en lokalfest på gryta men det var inte så måsga där så vi var inte där så länge, sedan när vi skulle åka ner på stan blev det bråk på bussen och busschaffören gjorde ingeting, elr nån av dom vuxna som satt på bussen, det var typ nån somj kännde killarna som ringde polisen, jag blev sur att dom vuxna inte vågade ringa, dom ska ju föregå med gott exempel.. aja hur som helst så drog vi till roy+ lite folk och senare kom mina, camilla + 3 till som jag inte kommer ihåg vad dom heter ;D sen va vi där ett tag sen åkte vi hem ganska tidigt för vi hade match nästa dag,



orkade inte lägga upp nå fler bilder :)

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0