skolfoto

hejsanhoppsan, idag hade jag och min nya klass skolfoto och jag fick stå upp äntligen, har typ suttit ner varje år för jag är så kort, typ ända gången jag fick stå var i 8an och då stog jag på tå för att se längre ut :D men hur som helst där är bara jag och sophie(mini) som är tjejer i klassen så självklart är vi kortast men vi skulle stå på översta raden och det var en ganska lång kille som skulle stå framför sophie så man såg bara hennes hår så hon fick stå på bänken+ en pall :D hahah fyfan jag höll på dö, det såg så roligt ut, men jag fick ju stå på tå som vanligt för jag är ju bara 164 och alla killar i min klass är över 175 så jag ser ju ut som värsta dvärgen :D vi får se hur det blir sen när korten kommer..


sophie tog lite kort.. jag ser helt knasig ut när jag fixar mig innan kortet..

puss !

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vilken fin blogg du har, blir nästan lite avis haha !

Ha en finfin helg =)

2008-08-30 @ 15:05:30
URL: http://ohsussu.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch, jag gillar inte att ta skolfoto, fin blogg bwt (:

2008-08-31 @ 11:32:02
URL: http://gustafssonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0