la casa de zara

första dagen i 2an.. vad ska jag säga såg inte precis fram emot det, känns som att det aldrig har vart sommar lov, alla ser likanana ut det ända som har förändrats att det har försvunnit några och kommit några 92or, annars är allt som vanligt, vanligt är tråkigt :( jag vill göra nåt oväntat åka till afrika och bo där nån månad och bara softa. men iallafall jag var i skolan max 2 timmar sedan slutade jag och åkte ner på stan och åt lunch med min broder sedan gick vi till zara som bor på stan och snackade lite gick ner till stan träffade malin och jessika, min bror drog och vi gick in i lite affärer, köpte as snygga stövlar idag, me lie ska lägga upp bild sen.. när vi var klara på stan gick jag hem till zara och softade drack kaffe och satt i solen och myste :) snyggingar som jobbade vid zara vill jag bara tilläga ;D

jag


zara


jag


bjuder på alla snygga bilder på mig

puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0