helgen som var

hej har inte skrivit i min blogg i helgen har vart lite för lat och lite är lite sjuk nu så har inte orkat riktigt men ska skriva några rader nu. På fredagen så åkte jag hem till robin och så var det några människor. det var ganska trelvligt.

hade på mig det här:
adidaströja från nya thulins, tshirt carlings(herr avdelningen) jeans bikbok väska åhlens


i går (lördag) spelade jag match vi förlorade med 4-2 men jag gjorde mål så jag bryr mig inte :D rakt i krysset, jeppjepp.. efter det måde jag skit hade as ont i huvudet och bara låg och kolla på tv hela dagen, kollade på aiks match det gick ju sämst , så jag är inte på happy.. tog lite ego kort på mig bara för att jag hade så himla tråkigt men alla blev sämst så det blir inga bilder för den här dagen ..

söndag (idag) åkte jag hem till min syster och kollade på hostel part 2 den var ganska bra.. sedan kollade vi lite south park avsnitt som alltid är roligt sedan orkade vi inte diska så vå gick och köpte pizza, mums :)

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0