back to school

oh no nu är det dags igen att gå upp kl 7 varje morgon och komma hem halv 5, prov, läxor och sitta vid en skolbänk flera timmar och få trä smak i baken, finfint.. va helt slut när man kommer hem JIPPI ! jag vet inte äns vilka som ska vara i samma klass som mig eller nånting, känns som första skoldagen ever, när man var 6 år och hade sin nya skolväska och kände ingen i klassen och hade en stor samling fjärilar i magen.( kommer ni ihåg ? :D) typ så känns det nu, jag kunde inte ens sova ikväll undrar hur det blir nu i natt kommer vara helt slut första dagen och påsar under ögonen. lite spänande är om det börjar lite roligt folk i ettan, nu är man ju inte minst längre i ålder alltså, kanske förtfarande i länden (går fordon så det är mest killar så dom är ett huvud längre än mig) jag vill hellre börja i ettan igen (lågstadiet) då man inte hade nå läxor och man hade frukt-stund kl 10 varje morgon och man slutade kl 2 varje dag förutom på fredagar då man slutade 1 typ.. allt va 100 gånger lättare när man var 6 år .. aja för väl förbereda mig iför morgon dagen ändå, inte det roligaste men det är ju bara 2 år kvar i skolan nuu..

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0